40 dagen dank dag 35

23-03-2021

40 dagen dank dag 35

Mijn boog heb Ik in de wolken gegeven; die zal dienen als teken van het verbond tussen Mij en de aarde. Genesis 9:13

Wat een belofte, geweldig. God heeft zijn regenboog gegeven als teken. Zo mooi om er elke keer bij stil te staan als je de regenboog ziet.
Soms zie je zelfs een dubbele regenboog, wat is het toch bijzonder.

Ik kom de kaatste tijd steeds de regenboog tegen.
Elke keer online, niet zozeer in het echt...
Rondom het overlijden van mijn oom (eind februari) kreeg het een bijzondere betekenis.
Daarna zag ik hem regelmatig en komt hij regelmatig terug, heel bijzonder.

Ken je het lied "ik zal er zijn" van Sela? Daarin staan zulke mooie waarheden.
Waar ik ben bent U, Uw naam is 'Ik ben' en 'Ik zal er zijn'.
Een boog in de wolken als teken van trouw,
staat boven mijn leven, zegt: Ik ben bij jou!
In tijden van vreugde, maar ook van verdriet,
ben ik bij U veilig, U die mij ziet.

Hij is bij je, in mooie tijden, maar ook in moeilijke tijden, wat fijn.

Wat ook zo mooi is, is dat alle kleuren van de regenboog een betekenis hebben. Zo mag jij ook je eigen kleur hebben en laten zien. Samen mogen we dan Zijn regenboog vormen.
Misschien wel iets om je de komende tijd extra bewust van te zijn, welke kleur vertegenwoordig ik, wat is mijn kleur.

Schijn maar lekker 😊

Doe je mee?

Deze 40 dagen stellen we samen met jou op! Pak een schriftje, je mobiel, maar schrijf het op! Heb je iets moois meegemaakt? Ook jouw stukje kan een dag van de 40 dagen worden! mail ons!

Mijn stukjes zijn op! Maar ik ga natuurlijk wel door! Doe je mee???

Wat staat er in je stukje?

  • Waar ben je vandaag dankbaar voor

  • Welke bijbeltekst past daarbij

  • Heb je een foto erbij? Graag!


Mijn stukje:

Tot morgen!

Team Ladies

Copyright (C) 2021 Ladies United. All rights reserved.